פרטים עלי

התמונה שלי
מורה בקונסרבטוריון מלמד באופן פרטי מגיע עד לבית התלמיד. מלמד גם בסקייפ, ליצירת קשר 0526767682 יבגני

יום שבת, 24 בספטמבר 2011

רוצים להתקדם ?? אימון פרודקטבי(מניב תוצאות)

אהלן חברים ,אני מנסה להעלות סרטון הנוגע לפוסט הקודם שכתבתי
שמראה מספר טכניקות וצורות ישיבה בגיטרה,כרגע יש לי בעיה בתוכנה
שמעבירה בין המצלמה למחשב אני דואג לתקן את זה.

בנתיים כדי שלא יהיה לכם משעמם אני אכתוב לכם על דרך טובה לאימון.

חלק גדול מהנגינה שלנו מתבסס על אימון אם זה להתאמן על תכניקות או על מנגינות.
אבל איך בעצם מתאמנים ??

חברים צריך להציב מטרות ולהיות כנים עם הרמה שלנו.
לדוגמא הכי חשוב באימון על טכניקה בין אם זה פיקדו או רסגאו או אלזפואה
או לא חשוב איזו טכניקה כדאי להתחיל להתאמן לאט לשים מטרונום על מהירות של 60 - 70
ולהתחיל להתאמן, תדאגו להתחיל ממהירות שנורא קל לכם לשים לב לפרטים
שהיד שלכם במקום הנכון שהפריטה מתבצעת נכון וזה רק ביד ימין.
האימון שלנו צריך לכלול עבודת עיניים נכונה לדוגמא להסתכל על יד ימין שהיא עובדת נכון
ואז מהר לעבור ליד שמאל לראות שאנחנו לא מרימים את אצבעות יותר מידי מהצוואר של הגיטרה
שהאגודל שמחזיק את הצוואר לא מתעוות ולא מפעיל לחץ מיותר ולא בריא.כל זה לוקח זמן
אז תתאמנו לאט !!!!

תתאמנו עם מטרונום אם אתם לא יודעים באיזו מהירות אתם היום
אתם לא תוכלו לדעת לאיזו מהירות להגיע .

מטרונום

איזה מטרות להציב ??

אז קודם כל לא להציב מטרות גדולות מידי לדוגמא להגיע למהירות של 160 פעימות לדקה
בתוך חודש אימונים, זה מיותר ויגרום לכם לתסכול אל דאגה אתם תגיעו גם לשם.
הרעיון הוא להציב מטרות קטנות ולא רחוקות כדי לקבל תחושה של התקדמות מהירה
יחסית . נשמע הגיוני לא ?  :)

כמה זמן אנחנו צריכים להתאמן שעתיים ? ארבע שעות, שתיים עשרה שעות ????

זוהי שאלה קשה ומשתנה מאדם לאדם,
אבל ללא מחשבה תוך כדי אימון אתם תצתרכו הרבה יותר זמן אימון כדי "להניב פירות".
יש שאומרים ששלוש שעות בממוצע ביום של אימון נכון הן הכי נכונות יש כאלו שיגידו ששעתיים
מספיק גם כן אבל רק במידה ואתם מתאמנים נכון. אני אישית ממליץ לעשות יומן אימונים .
שבתוכו אתם רושמים את סוג הטכניקה שאתם מתאמנים עליה וכמה זמן אתם מתאמנים
ורושמים מה אתם צריכים לשפר לשים לב אליו כמובן שמורה יעזור לכם עם זה מהסיבה שלנו
לבד נורא קשה לשים לב לדברים הקטנים האלה. וכמובן עם ליווי של מורה גם תקבלו
דברים קונקרטיים להתאמן עליהם.

והכי חשוב תנסו להנות תוך כדי אימון!!!!

למעוניינם ללמוד אני מלמד בקונסרבטוריון יקנעם, אתם מוזמנים ליצור קשר ולבקש אותי בתור המורה שלכם.
יבגני ברשדסקי.

במידה ואתם מאיזור חיפה והקריות אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 0526767682 יבגני.
אני מגיע גם לבית התלמיד תלוי במיקום מגוריכם.

במידה ואתם גרים רחוק, אני מלמד גם דרך סקייפ (20 דקות ניסיון חינם לבדיקת מהירות ואיכות).

מקווה שעזרתי שיהיה לכם המון מוסיקה טובה. 
 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה