פרטים עלי

התמונה שלי
מורה בקונסרבטוריון מלמד באופן פרטי מגיע עד לבית התלמיד. מלמד גם בסקייפ, ליצירת קשר 0526767682 יבגני

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

ברוכים הבאים לבלוג לימוד גיטרה

אהלן חברים ברוכים הבאים לבלוג שלי "לימוד גיטרה".
בשונה מאתרים ובלוגים אחרים אני אדבר כאן על פלמנקו מה שניראה לי דיי קשה
ללמידה כאן בארץ מחוסר מורים ומקורות. נוכחתי לראות שיש המון סדנאות לריקודי
פלמנקו אבל לא לגיטרת פלמנקו. בבלוג הזה אני אנסה לתת לכם הבנה לגבי המוסיקה
לגבי מבנה הקצב, הטכניקות כמובן הטכניקות המדהימות שניתן להשתמש בהן לא רק במוסיקת הפלמנקו
אלה בכל סוגי המוסיקה.

בנוסף אני העלה כאן קטעים מהופעות שלי, רשומות על התרשמויות שלי לגיטרות שניגנתי עליהן
ובכללי על מפגשים שלי עם מוסיקאים אחרים בקיצור מקווה לעשות את זה מעניין.


לכל המעוניינים ללמוד בצורה מסודרת עם ליווי נכון של מורה .
יכול לפנות אלי בטלפון  0526767682 יבגני

מלמד גם דרך סקייפ עבור אנשים שלא מאיזור חיפה קריות (20 דקות ניסיון חינם) .

למעוניינים מאיזור יקנעם ניתן ליצור קשר עם הקונסרבטוריון ולבקש אותי בתור מורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה