פרטים עלי

התמונה שלי
מורה בקונסרבטוריון מלמד באופן פרטי מגיע עד לבית התלמיד. מלמד גם בסקייפ, ליצירת קשר 0526767682 יבגני

יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

כמה חשוב מורה שיכול להראות את הדרך הנכונה!


אהלן חברים. אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי אתמול.

אז כפי שהצגתי את עצמי אני מלמד בקונסרבטוריון,
אתמול הגיעה אלי תלמיד שלמד עם מורה אחר קרוב לשנה,
הגיע לשיעור עם קלסר ובו מספר יצירות מרשים שהוא למד

אני שמחתי שיש לי תלמיד שכבר בעל בסיס ואני יכול להמשיך לעבוד איתו.

ואו כמה שהופתעתי והזדעזתי באותו הזמן.
הילד התישב מולי ללא ידע איך לשבת נכון עם גיטרה
שזהו הדבר הכי בסיסי והכי חשוב בגיטרה, יש כאלו שיגידו
שזה לא הדבר הכי חשוב בגלל שהישיבה תסתדר עם הזמן
אבל זה ממש ממש לא נכון. הבעיה היא שאם אנחנו לא יושבים נכון מההתחלה
אנחנו מתחילים ליצור בעיות בגב כמובן שבהתחלה אנחנו לא נשים לב לזה
אבל לצערינו זה מה שקורה, בנוסף לבעיות גב אנחנו גם מקצרים את יכולת
זמן האימונים שלנו בגיטרה !!! פשוט מעייפות ומתח שנגרם מישיבה לא נכונה.

טוב אז זאת בעיה אחת ונורא בסיסית שאין בעיה לתקן ולהרגיל תלמיד לצורה נכונה.


הבעיה האמיתית מתחילה כשלומדים טכניקות לא נכונות,
מה שנקרא גם "הרגלים רעים" עכשיו אני מאמין שלחלק מכם עובר בראש
אין נכון ולא נכון אוקיי אבל חברה יש יעיל ולא יעיל ולא תמיד מה שעובד
הוא יעיל.

העניין בהרגלים רעים הוא שנורא קשה לשנות אותם. לדוגמא מי שאוכל
את הציפורניים יגיד לכם שזה נורא נורא קשה להפסיק לאכול אותם.

בעצם מה שקורה ברגע שלומדים טכניקה בצורה לא נכונה(יעילה) אנחנו מונעים מעצמנו
התקדמות בעתיד, נכון שהיום אנחנו מצליחים לנגן איזה קטע או שיר
אבל בעתיד אתם תלמדו שירים יותר ויותר קשים ואז אתם תתקלו בבעיה.
כמובן שאף פעם לא מאוחר מידי ללמוד לנגן נכון, הבעיה היא שזה כמו לנסות להפסיק לאכול ציפורניים
נורא קשה ונורא מתסכל.

התפקיד שלנו כמורים הוא לספק לכם את הכלים הטובים ביותר והנכונים ביותר
בכדי שבעתיד לא תתקלו בבעיות כאלו או אחרות ותוכלו להתקדם גם לבד.

חברה תזהרו מחקיינים !!!

למעוניינם ללמוד אני מלמד בקונסרבטוריון יקנעם, אתם מוזמנים ליצור קשר ולבקש אותי בתור המורה שלכם.
יבגני ברשדסקי.

במידה ואתם מאיזור חיפה והקריות אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 0526767682 יבגני.
אני מגיע גם לבית התלמיד תלוי במיקום מגוריכם.

במידה ואתם גרים רחוק, אני מלמד גם דרך סקייפ (20 דקות ניסיון חינם לבדיקת מהירות ואיכות).

מקווה שעזרתי שיהיה לכם המון מוסיקה טובה. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה