פרטים עלי

התמונה שלי
מורה בקונסרבטוריון מלמד באופן פרטי מגיע עד לבית התלמיד. מלמד גם בסקייפ, ליצירת קשר 0526767682 יבגני

יום שני, 12 בספטמבר 2011

אני רוצה "להתקדם"לגיטרה חשמלית

אהלן חברים, כבר שנים אני פשוט לא מוצא פורום או מקור
שמדבר על גיטרה קלאסית.

היום אני מלמד בקונסרבטוריון ויש לי תלמידים ששואלים מתי אני מתקדם לגיטרה חשמלית.
חחח "מתקדם", מדהים איך כלי שונה לחלוטין הפך למקור להתקדמות. כששני הכלים שונים כל כך
היום אנשים לומדים על גיטרה קלאסית דברים בסיסיים מידי רק כדי לעבור לגיטרה חשמלית אבל
הטכניקות שאנחנו צריכים כדי באמת לממש את הפוטנציאל של הגיטרה הקלאסית שונות לגמריי.

זה לא רק הנגינה במפרט שעושה את זה שונה זה ההבנה המוסיקלית שיש בגיטרה קלאסית ששונה
זה היכולת לנגן גם מלודיה וגם ליווי בו זמנית כמו בפסנטר(כמובן שבפסנטר ישנן יותר אופציות.
במהלך חיי אני התחלתי לנגן על גיטרה חמשלית ושמתי לב שאני יותר "חוזר אחורה"
ומנסה ליישם את הרעיון של הטכניקות הקלסיות לדוגמא חוץ מלהשתמש רק במפרט להוסיף גם את האצבעות החופשיות
מהסיבה שפשוט רציתי יותר צלילים. עכשיו כמובן שאי אפשר לנגן על גיטרה קלאסית שירים או מנגינות
שנעשו על גיטרה חשמלית ולא בגלל שאי אפשר לנגן את אותם האקורדים , פשוט מהסיבה שהצליל לא יתאים לנו באוזן ואם ננסה לנגן ביחד זה לא ישמע אותו הדבר.

אז קדימה להפנים גיטרה חשמלית זאת לא התקדמות,
זה ללמוד לנגן על כלי טיפה שונה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה